Smerfowy TAG książkowy



W pierwszym wpisie na tym blogu mam dla Was Smerfowy TAG książkowy. Nominowałam się do niego sama, więc mam nadzieję,że nikt się nie obrazi.
Bez zbędnego przedłużania, zapraszam.  




              Smerf Śpioch - Wybierz książkę, podczas 
                            której czytania zasnełaś 

Może to dziwne, ale  często zasypiam podczas czytania... I to nie, dlatego, że książka jest nudna. 
Przykładem takich tytułów jest : " Harry Potter i czara ognia " albo " Dary Anioła: Miasto kości "


          Smerf Laluś - Wybierz postać ,która dba o
 swój wygląd 

Bardzo długo myślałam nad tym pytaniem i w końcu doszłam do wniosku, że bardzo o wygląd dba bóg Apollo.
Mam tu głównie na myśli przedstawienie go w książkach Rick Riodana. Kto czytał wie o co chodzi 😉


Smerf Zgrywus - Wybierz postać, która robi kawały i ciągle się wygłupia 

Miałam spory wybór, ale zdecydowałam się na Travis i Concord Hood. Ponownie twórczość Ricka Riordana, ale musicie przyznać,że to tacy obozowi blizniacy Weasley.
 

Smerf Ważniw - Wybierz postać, która kocha książki 

Od razu przyszła mi na myśl Cealena Sardothien że Szklanego Tronu, którego niestety przeczytałam dopiero trzy tomy.


Smerf Harmoniusz - Wybierz postać, która lubi śpiewać lub robi to dobrze 


Takich postaci jest w książkach mnóstwo, ale po dłuższym przemyśleniu sprawy wybrałam Adama z     " Zostań jeśli kochasz ". Lubi śpiewać i robi to dobrze, a poza tym KOCHAM GO ❤


Smerfetka - Wybierz swoją ulubioną postać żeńską

Mam kilka, ale gdybym miała wybrać jedną była by to Hazel Grace z " Gwiazd naszych wina ", ale zabijcie mnie nie mam pojęcia dlaczego. Po prostu ją lubię i tyle. 


Jeśli byłabyś smerfem jakie byłoby Twoje imię i osobowość. 

Na chwilę obecną nie mam żadnych ciekawych pomysłów, więc jeśli kiedyścoś wymyślę to dopiszę. 




Bardzo Wam dziękuję za poświęcony czas, o ile dotrwaliście do końca. Do tego TAG'u nominuję każdego kto ma ochotę go zrobić. 

Do następnego wpisu .Pa pa ❤📚😙



Komentarze